آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳

آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳

خواص و کاربرد آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳

آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳ یک آلیاژ با استحکام متوسط است که معمولا به عنوان یک آلیاژ معماری یا ساختمانی نامیده می شود. معمولا از این آلیاژ در اکسترود های پیچیده استفاده می شود.

دارای سطح کامل خوب، مقاومت در برابر خوردگی بالا، به راحتی برای جوش مناسب است و می تواند به راحتی آنودایز شود. به طور معمول به عنوان حالت T6 در دسترس است، در شرایط T4 آن فرمول خوبی دارد.

کاربرد آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳

آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳ در موارد زیر استفاده می شود:

صنعت ساختمان
اکستروژن
قاب پنجره
درب
اتصالات فروشگاه
لوله های آبیاری

خواص و کاربرد آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳

قابلیت جوشکاری خوب، مقاومت به خوردگی و جلوه آنودایز بسیار خوب و قابلیت ماشینکاری متوسط از خصوصیات آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳ است . به صورت مفتول، میله، لوله، نرده، مقاطع اکسترودی و پروفیل در ساخت در و پنجره، قطعات ساختمانی، لوازم آشپزخانه، لوله های آبیاری، ورق های آجدار برای پوشش سقفها، قطعات معماری اکسترود شده و سقفهای کاذب، کف کامیون و تریلر استفاده می شود.

مقاومت به خوردگی و جلوه آنودایز بسیار خوب، قابلیت جوشکاری خوب و قابلیت ماشین کاری متوسط از خصوصیات آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳ می باشد.

آلومینیوم آلیاژی ۶۰۶۳ به صورت میله، لوله، مفتول، نرده، مقاطع اکسترودی و پروفیل در ساخت در و پنچره ، قطعات ساختمانی، لوله آبیاری، لوازم آشپزخانه، ورق های آجدار برای پوشش سقف ها، سقف های کاذب و قطعات معماری اکسترود شده کف کامیون و تریلر استفاده میشود.

درباره pishro-alumin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *