پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل آلومینیوم شیاردار دارای طراحی های ویژه سطح مقطع در سایز های مختلف می باشند که با استفاده از یراق آلات اتصال تنها با برش پروفیل ها طبق سفارش مشتریان امکان ساخت هرگونه فریم را دارا هستند. ساخت فریم و پایه های مختلف با پروفیل آلومینیوم شیاردار بسیار آسان بوده و نیاز به تخصص خاص و یا ابزار پیچیده برای سر هم بندی ندارند . بنابراین می توان به هر طرحی به آسانی جامه عمل پوشاند.

استفاده از مواد اولیه فابریک و درجه۱، قالب اکسترودی با فولاد مناسب و ساخت عالی ،‌کنترل کیفیت هنگام تولید و مراحل بعدی تولید آن مانند بسته بندی و حمل مناسب ، پروفیل آلومینیوم شیاردار را به یکی از با کیفیت ترین محصولات آلومینیومی تبدیل کرده است . دارای حداقل پیچیدگی و تابیدگی در سطح مقطع و طول می باشند و با توجه به ویژگی های آلیاژ ۶۰۶۳ دارای سختی بالا ،‌خواص مکانیکی مناسب و جلوه آنودایز خوب و خاصیت ماشین کاری و سوراخ کاری هستند. این پروفیل ها استحکام و قابلیت تحمل وزن بالا نیز دارند.

انواع پروفیل آلومینیوم شیاردار

پروفیل آلومینیوم شیاردار به دو شکل پروفیل شیار دار صنعتی و پروفیل سوراخ دار صنعتی به بازار عرضه میشود.
پروفیل آلومینیوم شیارداردارای طرح های متنوع سطح مقطع در اندازه ها و سایز های مختلف است که این مقاطع با استفاده از یراق آلات مربوط به اتصال و با برش پروفیل آلومینیوم شیاردار مطابق با سفارش مشتری امکان ساخت هر نوع فریمی را داراست.

یکی از مزایای پروفیل آلومینیوم شیاردار ساخت بسیار آسان پایه ها و فریم های متنوع است که نیاز به تخصص یا دانش خاصی نداشته و به ابزار پیچیده ای جهت سر هم بندی نیاز نخواهد داشت. در نتیجه هر طرحی با این گونه پروفیل ها قابل اجرا خواهد بود.
مواردی که را پروفیل آلومینیوم شیاردار به یک محصول با کیفیت آلومینیومی تبدیل کرده است عبارت است از استفاده از مواد اولیه ی درجه 1، فولاد با کیفیت جهت ساخت قالب اکسترودی، کنترل کیفیت مناسب و اصولی در حین تولید ، حمل و بسته بندی مناسب جهت ارسال و تحویل بار.

درباره pishro-alumin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *